Dassault splitst PLM-verkooporganisatie af

René Raaijmakers
Leestijd: 1 minuut

Dassault splitst zijn verkooporganisatie voor product lifecycle management-tools (PLM) voor Frankrijk, België en Luxemburg af als Keonys. Het nieuwe 120 mensen tellende bedrijf moet als value added reseller het indirecte verkoopkanaal voor Dassault-tools versterken.

Dassault Systems begaf zich begin 2006 op de PLM-markt met de aankoop van Matrixone voor 408 miljoen dollar. Oorspronkelijk werd deze PLM-tooling ontwikkeld bij Synchronicity, dat in 2004 in handen kwam van Matrixone.

Keonys zal ook andere gereedschappen van Dassault gaan verkopen, zoals Catia (virtueel productdesign), Delmia (virtuele productie), Enovia (global collaborative lifecycle management) en 3DVia (online 3D-levensechte ervaring).

Dit artikel is exclusief voor premium leden van High-Tech Systems Magazine. Al premium lid? Log dan in. Nog geen premium lid? Neem dan een premium lidmaatschap en geniet van alle voordelen.

Inloggen

Problemen met inloggen? Bel dan (tijdens kantooruren) naar 024 350 3532 of stuur een e-mail naar info@techwatch.nl.

Gerelateerde artikelen