Dassault neemt Realtime Technology over

Alexander Pil
Leestijd: 1 minuut

Dassault Systèmes heeft een overnamecontract getekend waarmee het 84 procent van Realtime Technology (RTT) in handen krijgt. Realtime levert professionele, hoge kwaliteit 3D-visualisatiesoftware, marketingoplossingen en daaraan gerelateerde services. Het bedrijf profiteert momenteel van de snel ontwikkelende markt voor marketingautomatisering. De acquisitie van RTT, met het hoofdkantoor in München, omvat ook de softwaredivisie van het bedrijf, met de Deltagen, Picturebook, Pos Configurator en andere marketingoplossingen. Verder maken de marketingconsultancyservices en intuïtieve Bunkspeed-renderingsoftware deel uit van de overeenkomst.

‘In de huidige experience-economie hebben grote merken behoefte aan het naadloos integreren van 3D-ontwerpen met marketing- en verkoopapplicaties. Daarmee is het mogelijk hun boodschap met een grote impact over alle kanalen te communiceren’, zegt Monica Menghini, executive vice president Industry & Marketing van Dassault. ‘Wij waarderen de software en services die RTT aan onze 3DExperience-strategie toevoegt, omdat 3D-marketing, interactieve films en catalogusapplicaties het verschil gaan uitmaken voor het succes van marketeers in het experience-tijdperk.’

Dit artikel is exclusief voor premium leden van High-Tech Systems Magazine. Al premium lid? Log dan in. Nog geen premium lid? Neem dan een premium lidmaatschap en geniet van alle voordelen.

Inloggen

Problemen met inloggen? Bel dan (tijdens kantooruren) naar 024 350 3532 of stuur een e-mail naar info@techwatch.nl.